Fifty Ways To Leave Your Lover is a conceptual artwork made up of 50 individual postcard-sized paintings, grouped together to form a whole that was temporarily displayed on a window of Wagamama’s restaurant in Brighton, UK, on 2nd March 2005.
The postcards were then sent to fifty established galleries as a 'gift' with an explaination of the original concept. A couple of 'thank you's for your enquiry' were sent back plus quite an abusive telephone call from one particular gallery.
View the 'Fifty Ways To Leave Your Lover' art blog in sidebar.
Cinquanta Ways To Leave Your Lover è un'opera d'arte concettuale costituita da 50 dipinti individuali cartolina imprese, raggruppati a formare un intero che è stato temporaneamente visualizzata una finestra del ristorante Wagamama a Brighton, Regno Unito, il 2 marzo 2005.
Le cartoline sono stati poi inviati a una cinquantina di gallerie stabiliti come un 'dono', con una spiegazione del concetto originale. Un paio di 'grazie' per la vostra richiesta 'sono stati rimandati più piuttosto una chiamata telefonica abusiva da una galleria di particolare.
Guarda i 'Cinquanta modi per lasciare i tuoi Lover' arte blog nella sidebar.
No comments:
Post a Comment